天邻

首页 » 天下足坛 » 天下足球 » 哥本哈根 » Thanks for the fairytale
NeverForget - 2008-2-16 13:11:00

Mine damer og herrer. På vegne af FCK og parken, vi er det fede net.Succes is temporary, loyalty is forever. Det er kampdag, klokken den erkvart i bold, jeg tager FC trøjen på og selvom tøsen tigger om etsøndagsknold så siger jeg "NEJ, nu må jeg gå" Nu der kun en ting dertæller, det må enhver da ku forstå, her eksisterer (kun FC), herregerer (kun FC), nu handler det om FCK åh åh åh åh. Op at stå, vielsker FC, op at stå, vi elsker FC, op at stå, vi elsker fc, vi er forrå, åh åh ååh ååh åååh. For vi FCK, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lålå, lå lå lå, lå lå lå, Nu der kun en ting der tæller, det må enhver daku forstå, her eksisterer (kun FC) her regerer (kun FC) nu handler detom FCK åh åh åh åh op at stå, vi elsker FC, op at stå, vi elsker FC, opat stå, vi elsker FC, vi er for rå, åh åh ååh ååh åååh. For vi FCK lålå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lålå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå, lå lå lå. Vi elsker, vi elsker, vielsker FC. Vi elsker, vi elsker, vi elsker FC. Vi elsker, vi elsker, vielsker FC. Vi elsker, vi elsker, vi elsker FC. Vi elsker, vi elsker, vielsker FC. Vi elsker, vi elsker, vi elsker Parken. Vi elsker, vielsker, vi elsker fodbold. Vi elsker, vi elsker, vi elsker FCK!

FCK 3-1 凯尔特人

FCK 1-0 曼联

1
查看完整版本: Thanks for the fairytale